Treceți la conținutul principal

Iubirea este perfectă

Sursa imagine: www.deviantart.com 
          Ești perfectă...Da ești. De ce? Pentru că vrei mereu să-mi arăți că mă iubești, vrei să mă ți mereu de mână, vrei să te să te țin în brațele mele, mă lași să mă joc mereu cu mâna prin părul tău, mă lași acolo, în inima ta.

          Da este perfecțiune. Poate că perfecțiunea în termen general nu esistă. Dar fiecare, în universul lui, are propria lui perfecțiune, propria lui ființă perfectă. O ființă perfectă din punct de vedere al iubirii.

          Știu că mulți din noi spunem că fata perfectă/băiatul perfect este aceea/acela care te face să te simți la prima vedere așa cum nu te-ai simțit niciodată. Știu că mulți din noi am simțit asta în propriile noastre picioare, stomac. Simțeam cum trupul nostru parcă, se prăbușa la pământ sub propria noastă greutate. Nu ne puteam abține din visarea și vizualizarea persoanei respective ca fiind persoana perfectă pentru noi. Și nimic nu îți mai trebuie în afară de ea.

          Totuși ciudat cum puteam să simțim acest lucru. Să avem acest sentiment atât de puternic și copleșitor încât parcă eram vrăjiți de momentul respectiv, nu ne venea să credem ochilor ce vedem și mai ales nu puteam crede că simțim acel lucru atât de frumos. PERFECT!

          Dar oare să fie perfect acest lucru? Să fie dragoste la prima vedere sau doar un joc al minții noastre care ne face să credem ca acea persoană este perfectă pentru noi?

          Dragostea la prima vedere este un sentiment prin care inima noastră simte că se topește deși mintea noastră poate fi de altă părere, uneori. Persoana care este perfectă pentru acest "job" al dragostei este persoana care îți topește inima, mai întâi, și apoi îți fură trupul în totalitate. Cu alte cuvinte, dragostea la prima vedere este perfectă atunci când inima îți este furată și topită în focul dragostei care va vrea să stea aprins o eternitate în inima ta.

          Mulți dintre noi se confruntă cu faptul că atunci când întâlnesc fata potrivită sau băiatul potrivit, reacția este în totalitate a minții noastre si nu a inimii. Iubirea nu poate arde dintr-o dată ci ea trebuie aprinsă cu grijă și întreținută tot cu iubire. Așa cum încrederea nu se cumpără, ci se câștigă, așa și iubirea. Iubirea este un sentiment din inimă și nu un lucru ce mintea noastră îl creează ca să ne simțim bine și fericiți.

          Cu alte cuvinte perfecțiunea în dragoste există atunci când iubirea se dăruiește reciproc din inimă și se trăiește la unison, cu aceeași putere.

          De ce spun astea? Pentru că de multe ori spunem că ne îndrăgostim de unele persoane cu care ajungem să avem poate o relație de dragoste și să credem cu tărie că ea, persoana respectivă, este persoana perfectă, cea care am dorit să apară în viața noastră. Și deși în ciuda acestor sentimente puternice avem să aflăm că după o vreme nu ne mai potrivim. Simțim că persoana respectivă nu mai poate face parte din lumea noastră perfectă.

          Deci pentru mine EA este perfectă. Persoana care nu m-a făcut să simt că m-i se topesc picioarele, ci care m-a făcut să simt că m-i se topește inima. Nu te gândi la iubire ca la ceva ce vrei să controlezi, să fie a ta în totalitate, deoarece iubirea are nevoie de libertate pentru a putea să o simți la adevărata ei valoare. Las-o sa pătrundă în inima ta, fiindcă acolo îi este locul. Dacă faci ca dragostea să fie adevărată, atunci sufletul nu-ți va îmbătrâni niciodată. Iubirea adevărată, nu numai că va fi perfectă, dar va fi și eternă. Iubirea își caută mereu locul pentru a deveni perfectă, acolo, în inima ta.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Momentul în care realizezi ce este dragostea adevărată

Imagine:  www.deviantart.com Dragostea adevărată apare atunci când simți că iubești pe cineva din toata inima ta și indiferent ce ar apărea în calea ta, nu te vei da la o parte pentru ea, adică vei face orice pentru acea iubire, pentru acea persoana care te iubește înapoi. Mulți în ziua de azi se grăbesc a spune lucrul acesta. ” Te iubesc” fără să-și dea seama de conotațiile adevărate ale acestor cuvinte, de adevăratul sens al acestora. Când spui aceste cuvinte, trebuie să le spui din inimă, să le simți în momentul acela, și nu trebuiesc spuse fiindcă așa trebuie, sau fiindcă și celălalt le-a spus.  Mulți spun că se iubesc cu adevărat, dar după un timp ajung să se certe din nimicuri sau pur și simplu să pună altceva mai presus de iubirea lor, iar aceasta să o folosească doar pentru “cazuri de plictiseală”. Mulți ajung să se despartă dupa o perioada în care, spun ei, că s-au iubit necontenit, adevărat, iar apoi se împacă, trăind amândoi cu idea că va fi mai bine, și totul

Pentru că ești tu

Imagine: www.deviantart.com ...pentru că ai îndrăznit să mă faci să visez, pentru că ai îndrăznit să mi te arăți așa cum ești tu cu adevărat, pentru că ai îndrăznit să mă lași să mă pierd în ochi tăi, pentru că ai îndrăznit ca privirea ta să nu poată fi uitată nici dacă m-aș naște de o mie de ori, pentru că ai îndrăznit să-mi scoți inima din piept, ori de câte ori ne vedem, pentru că ai făcut ca atingerea mâinilor tale să o pot simți în orice clipă a vieții mele, pentru că universul nu ar fi fost creat dacă nu aș fi putut să te întălnesc, pentru că mă simt creat a doua oară, într-o viață, lângă tine, pentru că soarele îmi zâmbește doar când ești lângă mine, pentru că stele cad când noi doi ne ținem de mână, pentru că nu există ceva mai dulce, decât zâmbetul tău, pentru că ești de fiecare dată aceași când te întâlnesc, pentru că sufletul tău îmi arată exact ce îți dorești, pentru că ai îndrăznit, îți mulțumesc...

Dacă ar fi să te descriu...

Imagine:  www.deviantart.com De-ai fi acum lângă mine probabil m-aș opri din vorbit, măcar o clipă. Aș sta și te-aș privi fără să clipesc. Apoi m-aș apropia, timid, de tine, aș zâmbi și apoi te-aș cuprinde în brațele mele. Ți-aș zâmbi și ți-aș mângâia chipul tău drag. Dacă ar fi să te descriu....cum te-aș descrie? Nu aș putea să te descriu. Nu aș ști cum! Pentru că atunci când te privesc eu nu te privesc cu ochii, ci cu inima mea și nu aș știi să descriu în cuvinte ce este acolo, în ea, dar aș putea să te fac să te simți așa ca acolo. Daca ar fi să te descriu nu aș folosi cuvinte ca ”frumoasă, uimitoare, strălucitoare”, etc.. Nu aș folosi nici un cuvânt din dicționar pentru că tu nu poți fi descrisă prin cuvinte, pentru că frumusețea ta reprezintă MAI MULT DECÂT CUVINTE, la fel ca acel ”lucru” uimitor ce îl port în suflet pentru tine. ”Vreau să te simt, să te văd, Să te privesc cum îmi zâmbești, Să-mi spui cât de mult tu mă iubești. Să te simt, să te văd, Să te prives